Sale!

Rescue Cream (100ml)

(28 customer reviews)

RM27.20 RM19.90

In stock

SKU: RCB Category:

Protect and soothe baby’s skin with this doctor-recommended formula. It is designed to keep the most sensitive skin hydrated, reduce itching and irritation. This rich and highly concentrated formula with oat and chamomile extract helps strengthen skin barrier and retain moisture.

 

Honey & Olive Baby Rescue Cream brings you the best emollients of nature, whipped to perfection.

Apply generously on skin to blanket it with creamy goodness and buttery softness.

28 reviews for Rescue Cream (100ml)

  1. nursaidah nafisa che abdullah (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    wangi, sejuk, tahan gatal, gigit nyamuk pun boleh

  2. Nurish Ismail (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

  3. NORADILAH Bt ISMAIL (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    membantu mengurangkan kesan ‘flare’ anak e saya dengan cepat..betul2 rescue..????????

  4. NOR DALILAH (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    Cream tidak melekit. Cepat kering. Anak saya pun suka guna sbb sebelum ni guna yang oil anak tak suka. Sekarang dia yang seronok bila saya sapu cream ni ????????

    Uploaded image(s):

    Image #1 from NOR DALILAH
  5. Rafeah Mohamad (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    Kulit jadi lembap

  6. Nor Atikah S. (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

  7. Lini Hob (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

  8. Murniwati bt Mohamed

    Sangat serasi dengan anak e saya. Kulit badan dan lengannya dah kembali licin yang sebelum ni sangat kasar. Baunya pun wangi dan kekal lama. Botolnya yang cute senang dibawa kemana-mana especially utk travel.

  9. Lini Hob (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

  10. NOR AZIRAH BT NASIR (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    Mmg trbaik brg smpai elok dan postage cpt sampai

  11. Aainaa Juraisan (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    alhamdulillah banyak sgt perubahan bila pakai cream ni.. anak pun dah kurang menggaru.. gatal2 kat pelipat lutut pun dah hilang.. terima kasih doktor..

  12. Norrina J. (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    Wangi dan lembut baunya.

  13. mira (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    minta tukar penutup.pump selalu sangkut.. guna tutup biasa mcm minyak atau lotion.. yg ada lubang tu.. senang nk adjust.. saya da beli 6 botol.. mmg terbaik❤️

  14. Nur Dalila (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    very good rescue cream. applied thin layer on top of relief clay on my baby’s cheek. pocket friendly too.

  15. Nor Asrifah M. (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    anak yang guna…kulit jadi lembut..tidak kering

  16. Fadlina Mohamad (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

  17. Suraya Masrom (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    Bagus utk melembabkan kulit dan melegakan kegatalqn

  18. Anonymous (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    Best sgt guna ni..tangan rasa lembut dan lembab jer

  19. Rawaida liyana M. (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    Hydrating

  20. ROSLIDA A. (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

  21. Zuaamah Mohamed Radi (Verified Buyer)

    suka rescue cream
    tapi. bagus kalau tukar bekas kepada tiub, anak yang ekzema guna banyak pelembab. bila botol, botol plastik pula, Saya susah nak keluarkan habis, kalau tiub, boleh gunting Dan guna habis-habisan.
    Jenis tekan/pam ni jugak selalu sangkut., sedangkan ada 1/3 lagi dlm botol.

  22. Shazwani (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    gatal gatal kurang…akhirnya tak perlu pakai apa2 dah..

  23. Hindun Abu Bakar (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    Losyen sekaligus pelembab utk anak prmpuan saya Yang sgt sensetive kulitnya..kulit dia tak Kering dah

  24. ZUAAMAH R. (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    Dicadangkan guna bekas tiub, senang nak habiskan guna hingga ke titisan akhir. guna botol, susah nak korek habis

  25. Nor asrifah misran (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    nice..love it

  26. Anonymous (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    Alhamdulillah. It works to my son. His skin moist since using this cream. Merah2 di pipi dah hilang.. will buy again!😇

  27. nur syahirah (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

    Anak sy kurang garu2 after use dis

  28. Anonymous (Verified Buyer)

    Verified reviewVerified review - view originalExternal link

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *